من می توانم آب آلبالو با نفروپاتی دیابتی نوشیدنی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم آب آلبالو با نفروپاتی دیابتی نوشیدنی

 نوشیدن آب آلبالو می تواند با DiabéticaNefropatía نفروپاتی دیابتی است بیماری کلیوی ناشی از دیابت در دراز مدت، هر دو نوع 1 یا نوع 2. برای کند کردن پیشرفت نفروپاتی دیابتی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی کلیه amigable.Pueden دنبال این بیماران آب آلبالو بنوشید؟

برای بیماران کلیوی، اثر بارز ترین آب آلبالو برای پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه urinario.La دیابت یک بیماری متابولیک سیستمیک است که می تواند بیماران با خطر بالای عفونت، از جمله عفونت های دستگاه شود urinario.Si کنترل نمی موثر، عفونت می تواند وضعیت سلامت بیماران مبتلا به آب آلبالو facilidad.El می توانید کنترل این مشکل کمک کند بدتر، بنابراین بیماران باید بسیار توجه به شرایط خود و بهبود وضعیت آنها بهداشت عمومی.

اثر دیگر یک منبع بزرگ از آنتی اکسیدان ها است که می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد و اندام در مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیه، نفروپاتی دیابتی محافظت از آسیب mayor.En است که برای محافظت بافت عملیات قره قاط restante.El کلیه با سرعت بیشتری ممکن است پیشرفت کرده و موجب بروز عوارض graves.Desde این نقطه، لازم است به محافظت از بیماران باقیمانده به موقع نفروپاتی دیابتی کلیوی همراه است.

علاوه بر این، آب آلبالو می تواند به کاهش بروز بیماری های قلبی عروقی است، که علت مرگ و میر در این بیماری مرحله انتهایی کلیه بیماران diabética.Si فشار خون بالا، بیماری های قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی کمک، آنها ممکن است آب آلبالو تا حدی امتحان کنید.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانیم آب آلبالو می تواند بسیاری از خواص درمانی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی را diabética.Sin اما مانند بسیاری از میوه های دیگر، قره قاط همچنین شامل قند. اگر در اضافی مصرف شوند، شما می توانید قند خون بیماران غیر طبیعی افزایش می دهد.

علاوه بر این، این بیماران همچنین باید توجه به خوردن و نوشیدن خود را پرداخت. اگر شما هر گونه سوال در مورد این جنبه داشته باشد، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com را ترک کنند. ما خوشحال به کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: